0
0
  • طراحی سایـتویــژه
  • دیجیتال مارکتیـنگ
  • گـرافیـک و برنـدینـگ
  • ارتباط با ما

بهینه سازی کدهای سایت

بهینه سازی کدهای سایت

چرا باید کدهای سایت را بهینه سازی کنیم؟

بهینه سازی یا فشرده سازی کد سایت از این جهت اهمیت دارد که در سرعت بارگزاری سایت و افزایش رضایت کاربران ارتباط مستقیم دارد.

در برخی از قالب ها نیز باید کدها به صورت درون خطی میان کدهای اصلی قرار بگیرند و از پوشه اصلی خود خارج شوند. همچنین فایل های اصلی نیز میان خطوط کدنویسی فاصله هایی زائد دارند که حذف این فواصل اهمیت زیادی دارد.

بهینه سازی کد های سایت برای گوگل و عملکرد بهتر سایت یک فرآیند کاملا تخصصی و نیازمند تسلط کامل بر اصول طراحی وب دارد که باید با دقت کامل انجام شود.

فشرده سازی نه تنها بهبود عملکرد بلکه افزایش سرعت و همچنین تطبیق قالب با انواع مرورگرها را به دنبال خواهد داشت. در ضمن زمانی که کد ها فشرده می شوند میزان مصرف ترافیک ماهیانه هاست نیز کاهش می یابد. از دیگر مزایای بهینه سازی کدها می توان به کاهش درخواست های ارسالی و دریافتی از سرور اشاره داشت.

روش های بهینه سازی سورس کد سایت

برای بهینه سازی و سئو کد های سایت ابتدا باید آنالیز کاملی از وضعیت کد و قالب انجام شود.

پس از اینکه وضعیت سایت آنالیز شد باید از روش های بهینه سازی مناسب با توجه به زبان برنامه نویسی وبسایت مورد نظر استفاده کرد. یکی از ایرادات رایج در کد ها ، قدیمی بودن دستورات آنهاست که باتوجه به بروزرسانی html5  باید اصلاح شوند. همچنین حذف ارور هایی که در آنالیز ارائه شده معمولا با رنگ فرمز مشخص شده اند نیز یکی از روش های مهم است.

0

0